Biežāk uzdotie jautājumi

Par kalendāra informācijas lasīšanu

J Ja man jāparaksta svarīgs līgums, kuru astrokalendāru skatīties — savu vai uzņēmuma?
A skatieties savu un uzņēmuma. Ja ir pretrunas, paļaujies uz savu.

J Kuru datumu norādīt pie reģistrācijas — to, kad izlēmu dibināt uzņēmumu, to, kad uzņēmums tika reģistrēts, vai to, kad tas reāli sāka darboties?
A To datumu, kad uzņēmums reāli uzsāka savu darbību.

J Esmu dzirdējis, ka kartes izveidē ļoti svarīgs ir dzimšanas laiks. Vai šeit to izmanto?
A To kalendārā izmanto daļēji. Iespējams, nākotnē tiks radīts kalendārs, kurā tiks izmantoti pilnīgi visi dati, un tas dos vēl lielāku precizitāti. Šobrīd visā pasaulē dzimšanas laiku konkrētām prognozēm izmanto tikai astrologi individuālās konsultācijās.

J Ko iesākt, ja man mēnešiem ilgi līgumu kategorija ir sarkana? Neslēgt nekādus līgumus, riskējot pazaudēt darījumu?
A Tā būs tava atbildība, ja šādā laikā noslēgsi līgumu, jo šādi periodi tiek dēvēti par krīzēm, kas ir ikviena cilvēka dzīvē. Šajos periodos viss iet grūtāk. Ja cilvēku nebaida grūtības, viņš var riskēt un slēgt līgumus. Mēs ieteiktu to apspriest individiāli ar astrologu klātienē.

J Ko iesākt, ja zaļa Līgumu kategorija iesaka «Slēdz līgumus, sāc ilgtermiņa projektus, pieņem lēmumus» un tajā pašā dienā sarkans Sarunu simbols brīdina «Neved sarunas, neslēdz līgumus, nekārto darba attiecības»?
A Var pieņemt stratēģiskus lēmumus, taču parakstīt dokumentus labvēlīgākā vai neitrālā dienā.

J Vēlos dibināt uzņēmumu. Vai man gaidīt datumu, kad visi burtiņi astrokalendārā būs zaļi?
A Nē, tas nav jādara. Labāk vērsies pie astrologa, jo jāizvēlas labs datums tieši tavai darbības sfērai!

J Ja man nav sava biznesa, kā man var noderēt astrokalendārs?
A Astrokalendārs pateiks priekšā, kad varat doties uz darba pārrunām vai prasīt algas paaugstinājumu, kad rīkot prāta vētru vai pārcelties uz jaunu dzīvesvietu, kad gaidīt honorāru vai ieplānot vērtīgu pirkumu, kad parakstīt apdrošināšanas līgumu, galu galā — kad riskēt un sākt pašam savu biznesu.

Par reģistrēšanos

J Ko darīt, ja ar reģistrēšanos kaut kas neizdodas?
A Droši raksti klientu servisam info@biznesastro.lv vai zvani 29136494

J Apmaksāju rēķinu, bet astrokalendāra dati joprojām nav pieejami. Kas notiek?
A Diemžēl to, ka tu esi apmaksājis rēķinu, mēs uzzinām tikai tad, kad bankas pārskaitījums nonāk mūsu kontā (atkarībā no tā, kuru banku izmantojat, tas var notikt īsākā vai ilgākā laikā. Jāņem vērā arī brīvdienas). Ne velti e-pastā, ko saņem kopā ar rēķinu, minēts — tava kalendāra dati tiks ģenerēti divu darba dienu laikā no rēķina apmaksas brīža. Taču visbiežāk tas notiek ātrāk.

J Vai es savu astrokalendāru saņemšu pa pastu?
A Nē, šobrīd tu to vari izmantot tiešsaistē mūsu mājas lapā.

J Vai es varu pasūtīt kalendāru no noteikta datuma (piemēram, samaksāt janvārī, bet datus lai rēķina no marta līdz nākamajam martam)?
A Nē, kalendārs tiks ģenerēts no apmaksas dienas.

J Vai Biznesastro.lv abonementu var iegādāties, lai uzdāvinātu kādam citam?
A Jā, ir pieejamas dāvanu kartes. Samaksā par abonementu, un dāvanas saņēmējs reģistrējas pats, Piezīmju lauciņā ievadot uz dāvanu kartes norādīto kodu. Sazinies ar klientu servisu — info@biznesastro.lv, un visu sarunāsim!

J Ja man ir vairāki uzņēmumi, vai varu iegādāties astrokalendāru katram?
A Jā, protams. Tikai jāņem vērā, ka katram kalendāram jāreģistrējas ar citu e-pastu (der arī e-pasta aliasi, kas izveidoti tikai lietošanas ērtības dēļ un tik un tā nonāk vienā pastkastītē — piemēram, janis.liepa@firma.lv, janis@firma.lv, janiss@firma.lv utt.).

J Kas notiks, ja es aizmirsīšu paroli?
A Izmanto paroles atjaunināšanas lauku un jaunā parole tev tiks nosūtīta uz tevis norādīto e-pastu.




Kontakti

e-pasts: info@biznesastro.lv

sociālie tīkli:

Turpinot pārlūkot mājaslapu, Tu piekrīti sīkdatņu izmantošanai.    OK