Biežāk uzdotie jautājumi

PAR KALENDĀRA SATURU

J Ja man jāparaksta svarīgs līgums, kuru astrokalendāru skatīties — savu vai firmas?
A skatieties savu un firmas. Ja ir pretrunas, paļaujieties uz savu.

J Kuru datumu norādīt pie reģistrācijas — to, kad izlēmu dibināt firmu, to, kad firma tika reģistrēta, vai to, kad reāli sāka darboties?
A To datumu, kad firma ir reģistrēta.

J Esmu dzirdējis, ka kartes izveidē ļoti svarīgs ir dzimšanas laiks. Vai šeit to izmanto?
A To kalendārā izmanto daļēji. Iespējams, nākotnē tiks radīts kalendārs, kurā tiks izmantoti pilnīgi visi dati, un tas dos vēl lielāku precizitāti. Šobrīd visā pasaulē dzimšanas laiku konkrētām prognozēm izmanto tikai astrologi individuālās konsultācijās.

J Ko iesākt, ja man mēnešiem ilgi līgumu kategorija ir sarkana? Neslēgt nekādus līgumus, riskējot pazaudēt darījumu?
A Tā būs Jūsu atbildība, ja šādā laikā noslēgsiet līgumu. Šādi periodi tiek dēvēti par krīzēm, tādi ir ikviena cilvēka dzīvē. Šajos laikos viss iet grūtāk. Ja cilvēku nebaida grūtības, viņš var riskēt darboties. Mēs ieteiktu to apspriest ar astrologu klātienē.

J Ko iesākt, ja zaļa Līgumu kategorija iesaka «Slēdz līgumus, sāc ilgtermiņa projektus, pieņem lēmumus» un tajā pašā dienā sarkans Sarunu simbols brīdina «Neved sarunas, neslēdz līgumus, nekārto darba attiecības»?
A Var pieņemt stratēģiskus lēmumus, taču neparakstīt dokumentus.

J Vēlos dibināt uzņēmumu. Vai man gaidīt datumu, kad visi burtiņi astrokalendārā būs zaļi?
A Nē, tas nav jādara. Uzņēmuma dibināšanai jābūt labā dienā, taču Jūsu kalendārā tā var nebūt ideāla. Tas nekas. Galvenais, lai uzņēmums tiktu reģistrēts labā dienā. Drošības pēc labāk vērsties pie astrologa, jo jāizvēlas labs datums tieši Jūsu darbības sfērai!

J Ja man nav sava biznesa, kā man var noderēt astrokalendārs?
A Astrokalendārs pateiks priekšā, kad varat doties uz darba pārrunām vai uzprasīties «uz kafiju» pie šefa, kad rīkot prāta vētru vai pārcelties uz jaunu dzīvesvietu, kad gaidīt honorāru vai ieplānot vērtīgu pirkumu, kad parakstīt apdrošināšanas līgumu, galu galā — kad riskēt un sākt pašam savu biznesu.

PAR REĢISTRĒŠANOS

J Ko darīt, ja ar reģistrēšanos kaut kas neizdodas?
A Droši rakstiet klientu servisam info@biznesastro.lv vai zvaniet 29136494

J Apmaksāju rēķinu, bet astrokalendāra dati joprojām nav pieejami. Kas notiek?
A Diemžēl to, ka Jūs esat apmaksājis rēķinu, mēs uzzinām tikai tad, kad bankas pārskaitījums nonāk mūsu kontā (atkarībā no tā, kuru banku izmantojat, tas var notikt īsākā vai ilgākā laikā. Jāņem vērā arī brīvdienas). Ne velti e-pastā, ko Jūs saņemat kopā ar rēķinu, minēts — Jūsu kalendāra dati tiks ģenerēti divu darba dienu laikā no rēķina apmaksas brīža. Taču visbiežāk tas notiek ātrāk.

J Vai es savu astrokalendāru saņemšu pa pastu?
A Nē, šobrīd Jūs to varat izmantot tiešsaistē mūsu mājas lapā.

J Vai es varu pasūtīt kalendāru no noteikta datuma (piemēram, samaksāt janvārī, bet datus lai rēķina no marta līdz nākamajam martam)?
A Nē, kalendārs tiks ģenerēts no apmaksas dienas.

J Vai biznesastro.lv abonementu var iegādāties, lai uzdāvinātu kādam citam?
A Jā, ir pieejamas dāvanu kartes. Jūs samaksājat par abonementu, un dāvanas saņēmējs reģistrējas pats, Piezīmju lauciņā ievadot uz kartes norādīto kodu. Sazinieties ar klientu servisu — info@biznesastro.lv, un visu sarunāsim!

J Ja man ir vairāki uzņēmumi, vai varu iegādāties astrokalendāru katram?
A Jā, protams. Tikai jāņem vērā, ka katram kalendāram jāreģistrējas ar citu e-pastu (der arī e-pasta aliasi, kas izveidoti tikai lietošanas ērtības dēļ un tik un tā nonāk vienā pastkastītē — piemēram, janis.liepa@firma.lv, janis@firma.lv, janiss@firma.lv utt.).

J Kas notiks, ja es aizmirsīšu paroli?
A Izmantojiet paroles atjaunināšanas lauku un jaunā parole Jums tiks nosūtīta uz Jūsu norādīto e-pastu.

Kontakti

e-pasts: info@biznesastro.lv

sociālie tīkli: